FAQ
שאלות נפוצות
לא, אין צורך בהרשמה מוקדמת.
שירות לקוחות בוואטסאפ – 055-2816736 (פעיל בימי א’-ה’ בין השעות 10:00-16:00).
ניתן להשאיר לנו הודעה בפייסבוק, בעמוד האינסטגרם או בעמוד יצירת הקשר שלנו, ונציגנו יחזרו בהקדם האפשרי.
מייל – [email protected]
כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לחצי שנה.
האחריות כוללת ניקוי והחלפת חלקים פגומים.
אינה כוללת טיפול בשברים, שריטות או אובדן התכשיט.
למימוש האחריות יש לפנות לשירות הלקוחות.
ניתן לקבל עוד מידע בעמוד האחריות שלנו
ניתן לבצע הזמנה באמצעות כרטיס אשראי, BIT או העברה בנקאית.
אפשר לקרוא על מדיניות המשלוחים כאן
שליח עד הבית (2-8 ימי עסקים) :
המשלוחים מגיעים לכל הארץ באמצעות שליח עד בית הלקוח.
המשלוח יגיע עד 8 ימי עסקים בתיאום טלפוני עם הלקוח
מחירים:
25₪ – ברכישה עד 250₪
חינם! ברכישה של 250₪ ומעלה
- כל הזמנה שהתקבלה אחרי 10:00 בבוקר בימי חול תטופל במהלך יום העסקים הבא
· יישובים\קיבוצים\מושבים מרוחקים – ייתכנו עיכובים של 1-3 ימי עסקים באספקת המשלוח, בהתאם לחברת המשלוח
ניתן להחזיר תכשיט מהקולקציה עד 3 ימי עסקים מרגע קבלתו תמורת החזר כספי בניכוי 5% או 100 ש”ח, הנמוך מבניהם, או עד 7 ימי עסקים תמורת זיכוי.
אנו מייחסים חשיבות רבה לפרטים האישיים של לקוחותינו ומיישמים מערכות ושרתים מתקדמים.
הרכישה מאובטחת ב100% ועומדת בתקני אבטחת מידע {SSL} כך שפרטי הכרטיס שתזינו מוצפנים ובטוחים.
כדי לוודא שהאתר באמת מאובטח, שימו לב שבשורת הכתובת מופיע אייקון של מנעול סגור.
האתר מיועד לרכישה אונליין בצורה נוחה לשימוש,
יש לבחור את הפריטים שאהבת, אם יש צורך לסמן חומר, אורך וכו’ – עשו זאת והוסיפו לסל.
ניתן להמשיך ולבחור מוצרים נוספים.
בתום בחירתכם, עמדו על אייקון סל הקניות ותוכלו לראות פירוט של המוצרים שנבחרו.
עברו לשלב התשלום, מלאו את פרטיכם בחרו סוג משלוח ותשלום, וזהו – כמה ימים והתכשיטים אצלכם.
שמרו על התכשיטים במקום מוצל ויבש, המנעו ממגע עם מבשמים, חומרי ניקוי וכל חומר כימי אחר.
רצוי לבקר בעמוד מדריך המידות שלנו, כך תהי בטוחה שהתכשיט יתאים למידה שלך.